Мета, завдання і структура модуля

Обсяг і структура модуля

Обсяг модуля становить 1 кредит ECTS.

Структура модуля:

Тема 1. Вступ до MOOC. (Introduction to MOOCs).

Тема 2. Аналіз цільової аудиторії. (Analysis of the target audience).

Тема 3. Дизайн курсу МООС. (Course design)

Час, необхідний для опанування модуля

Необхідний час для проходження кожної теми модуля:

  • лекція (1 год.);

  • тестування (0,75 год.);

  • виконання індивідуального завдання практичного спрямування (2,25 год.);

Також модуль передбачає:

  • виконання самостійної роботи (12 год.);

  • роботу з презентаціями та інструкціями для самостійної роботи (3 год.).

Курс завершується фінальним тестом (3 год.).

Необхідний час для проходження модуля – 30 годин.

Мета, завдання, очікування модуля

Мета модуля :

Сформувати у слухачів курсу розуміння концепції масових відкритих онлайн курсів (МВОК, MOOC), аналізу цільової аудиторії та створення ефективної структури курсу, розвинути у них здатність враховувати сучасні освітні тенденції та використовувати технологічні можливості у процесі розробки МВОК. 

Завдання модуля:

1. Розглянути концепцію відкритих онлайн-курсів MOOC, визначити їх ключові характеристики та окреслити доступні платформи MOOC.

2. Розглянути процедуру аналізу цільової аудиторії MOOC, оцінки потреб учасників і формулювання конкретних, вимірних та досяжних цілей навчання відповідно до їхніх потреб.

3. Ознайомити слухачів з можливостями застосування педагогічних принципів для розробки ефективного онлайн-навчання, забезпечення ості змісту курсу цілям і стратегіям залучення слухачів.

4. Описати процес розробки модульної структури курсу, формулювання тем, підтем та ключових понять в узгоджені модулі, які сприяють прогресивному навчанню.

5. Розглянути методи доставки контенту і шляхи їх застосування з метою оптимізації  процесу навчання та забезпечення досягнення цілей курсу.

Програмні результати:

1. Аналізувати цільову аудиторію MOOC шляхом оцінки потреб учасників і формулювання конкретних, вимірних і досяжних навчальних цілей відповідно до їхніх вимог. 

2. Застосовувати педагогічні принципи для створення ефективного онлайн-навчання, забезпечуючи відповідність вмісту цілям і стратегіям залучення учасників.

3. Розробити анкету для аналізу потреб аудиторії, створити профіль учасника на основі демографічних, освітніх і професійних факторів і скласти три конкретні навчальні цілі, адаптовані до їхніх потреб.

4. Розробити ефективний підхід до онлайн-навчання, застосовуючи щонайменше три основні принципи педагогічного дизайну, обрати відповідний контент і забезпечити відповідність змісту цілям і стратегіям залучення слухачів.

5. Розробити план всього курсу або його частини, до складу якої входить принаймні три модулі, кожен із чіткими темами, підтемами та відповідними ключовими концепціями.

6. Обрати методи доставки контенту, застосовуючи принаймні два методи для кожного випадку (або обраного контенту) і пояснити, як ці методи відповідають запланованим результатам навчання.

https://drive.google.com/file/d/1ZeGDKqJGOU2OvMZnhyB4ghj0iwR2dhMg/view?usp=drive_link